HTML doboz

Leírás

Why do you love fishing? Because its there. Same reason you do. Get away from the old lady. Because it loves me! I don't "like" it. It's part of me and who I am. I't like explaining why I like my right arm. Főleg pergető horgászatról adom közre saját írásaimat.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Horgászati észosztó egyéb elmebetegeknek.

2015.10.26. 14:40 szimix

Üres a kikötő, itt felesleges horgászni! - rekontra hajnali kilenckor

Többnyire mindenki a horgász-show-n költi a nagy pénzeket, de mégsem üresek a kikötők. Az elvetemültebbje már hajnalban vízen van, a kényelmesek (mint én is) kora délelőtt indulnak útra. Kiváló ötlet volt a tegnapot bevásárlással tölteni a ragyogó napsütésben, mára szügyig érő köd fogadott, pedig esküszöm, adtam időt neki bőven, hogy felszálljon. Mindegy, jól beöltözve azért élvezhető a kinnlét, csak a bélelt csizmámat kell előásnom legközelebbre.p1160592.JPGVan kolléga, aki már teljes gőzzel fogás után kutat, és bár nem szeretem őket a területvédő szokásuk miatt, ez a beállás mindig jókedvre hangol.
p1160589.JPGTipikus őszi az idő, köd, tükör felületű átlátszó kisvíz a pálya. Még szerencse, hogy alig valaki kapkodja el a hajó, csónak téliesítést, ezért szépen akad beálló az ellenfeleknek. Lássuk a sügereket, hiszen azt jöttem megtudni, visszaálltak-e a csónakok alá!p1160584.JPG

p1160585.JPG

p1160586.JPGAztán jön egy helyi erő (más néven: a helyet ismerő pergető sporttárs), körbefut a kikötőben, majd angolosan távozik, megjegyezvén: olyan átlátszó itt a víz, hogy felesleges erőlködni, nincsen bent hal.

Gyorsan kipattintottam hát három kisebb csukát kb. fél óra alatt, hiába, ha nincs hal, hát nincs : ) Az UL felszerelés, és az általam űzött lassú cincálási metódushoz véletlenül pont igazodott a halak maszatoló stílusa. Kiváló, évente kétszer én is eltalálhatom, nem? Mondjuk, más tényleg nincs (illetve nem voltam hozzá sem elég ügyes, de főleg nem kitartó, már hívogatott a reggeli betétes kávé).
p1160583.JPG

p1160582.JPG

p1160581.JPGÖrömömben gyorsan be is ültem a Velencei-tó legremekebb helyére, ez a Petrocelli Caffé Étterem & Kávézó.
p1160595.JPGRum, tea, mazsolás-csiga...p1160593.JPGJó itt. Akkor is.
p1160599.JPGNyáron innen a kilátás verhetetlen, nem csoda, hogy a bringások is mindig előtte állnak meg szelfizni. Azt mondjuk pont nem értettem, hogy a ködben milyen hátteret nyújthatott ma a tó, de mivel des gustibus non disputatum, hagytam a francba.p1160596.JPG

p1160608.JPG

p1160607.JPG

p1160602.JPG

p1160603.JPGEzek itt a nyári jó balinos helyek. Odébb a sügér lakik, ám ilyenkor már inkább csak a tél eleji csend motoz. Jó kis tavam van ám!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totum.blog.hu/api/trackback/id/tr208023388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása