HTML doboz

Leírás

Why do you love fishing? Because its there. Same reason you do. Get away from the old lady. Because it loves me! I don't "like" it. It's part of me and who I am. I't like explaining why I like my right arm. Főleg pergető horgászatról adom közre saját írásaimat.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Horgászati észosztó egyéb elmebetegeknek.

2020.04.19. 14:40 szimix

Ültessünk horgászt!

Azért az biztos, hogy nem sok jobb karantén akad, mint az enyém. Agárdon, kertes házban lakunk, 300 méterre a kikötőtől, ahol a vizijárműveim várnak. Ráadásul nem hiába, gyakran kifutunk egy-egy körre, ott aztán minimális a kontaktus esélye. Ugyan tilalom van, hogy pörgettyűzhetnék, de csak úgy is jól esik, ilyenkor edzésnek fogom fel a dolgot. A korlátozások okán szinte ki sem mozdulok amúgy, a munkám olyan jó, nagyrészt netről végezhetō, és az időm nagy részét is kitölti, ez segít hogy ne kelljen gondolkodnom azon, mit is csináljak a maradék időmben.

Nohát, mivel nem mászkálunk el, itt pedig tilalom van, ráadásul sokat van fent a viharjelzés, azaz nem mindig lehet menni, olyan dolgok is szembejönnek, amit normál elmeállapotomban, zsigerből elhárítanék. Ilyen sport például a kertészkedés. Gyermekkoromban a szüleim révén volt benne részem, és egészen mostanáig úgy éreztem, ez nem az én hobbim. (Most még jobban úgy érzem, konkrétan az összes porcikám úgy fáj a szokatlan munkától, hogy mozdulni alig, sőt! aludni sem tudok tőle!) Ám amikor legutóbb gilisztát akartam ásni, és szembesültem azzal, hogy kb csákány kéne hozzá, valami bekattant. Elkezdtem kertész, palántázós, komposzt és magaságyás őrülteket gyűjtő oldakakon infót keresNi, a hozzávalókat beszerezni, és egyszer csak azt vettem észre, hogy amint eldőlt az első dominó, azonnal feladatok sokasága várt megoldásra. Olyannyira, hogy végül egy szinte teljes kertrekonstrukcióba fogtam, ha már lúd, legyen kövér alapon. Mindezt azért, hogy tudjak gilisztát ásni. Miközben alapvetōen pergetek. Mintha már említettem volna, hogy nem normális a dolog...

Amint mondtam, egyik feladat hozta a másikat, a végén egy komposztálót is összeraktam a hátsó sarokban, az oda 2002 óta összehány zöldhulladék romjain. Ezt a dombot azóta építettem, hogy ideköltöztünk, sajnos minden különösebb koncepció nélkül, ami most persze meg is bosszulta magát. Ugyanis ahhoz, hogy tudjak kezdeni valamit vele, el kellett bontanom, szortírozva a száraz fűhalmokat a gallyaktól, a régi nádszövetet a már humifikálódottaktól...Most hát majdnem készen vagyok, már csak pár köbméter földet kell rendelnem, és betalicskázni az utcáról.

És mivel kiszabadítottam a hátsó fertályt, oda új kerítés kell.

De ahhoz le kell raknom a vitorlásom a trélerrōl (akkor már egyből vízre), hogy el tudjam hozni a kerítés elemeket.

Amikbōl annyit kell vennem, hogy a kutyánknak hátrafelé elkeríthessek egy füves részt.

Azért, hogy az előkertet elzárhassam tőle, hogy azt is megcsinálhassam kulturáltra.

Beteg dolog ez. És nyilván majd ott sem ér véget a tennivalók listája. Hiába, ha egyszer egy dominó elindul. Egy dolgot tanácsolhatok minden horgásznak, ne csábuljatok el semmi ház körüli munka szirén énekének! Sz*Ni bele, menjetek csak horgászNi!

Aki idáig eljutott, és még mindig olvassa, azoknak pár képet mellékelek az elmeháborodott, sziszifuszi munkáról, ahol a bolond horgász ültet ; )

Némi előkészületek véres verejtékkel történő elvégzése után...

 ...a véglegeshez közelítő állapot:

Azt, hogy gilisztát honnan fogok ásni, azt még mindig nem tudom.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totum.blog.hu/api/trackback/id/tr315622748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása