HTML doboz

Leírás

Why do you love fishing? Because its there. Same reason you do. Get away from the old lady. Because it loves me! I don't "like" it. It's part of me and who I am. I't like explaining why I like my right arm. Főleg pergető horgászatról adom közre saját írásaimat.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Horgászati észosztó egyéb elmebetegeknek.

2015.10.23. 21:36 szimix

Éppen csak rákendroll.

 Másnak talán nem olyan nagy kaland, de én, aki a velencei-tavi egyen pöttöm, és csak nagy ritkán húsz centi feletti sügerekhez vagyok szokva, odáig vagyok, és vissza, a balatoni kikötőkben fogható 20-30 cm között fogható jelentős állományukért.

Véletlenül fedeztük fel, hogy ez a kisebb csoda létezik, nyilván sokaknak ez nem akkora meglepetés. Mondjuk, egy ideje nézegetem H. Ferenc nagykorú elkövető halait, de eddig azt hittem, ezek csupán eldugott, látogatóktól mentes, helyi erők által elérhető titkosokban foghatók. Hát, nem. Tele van nagy sügerekkel a Balaton, és őszre behúzódnak a kishalaktól hemzsegő mély vizű kikötőkbe. A helyi erők szerint. Nyilván, ugyanők azok, akik rendesen megtizedelik az állományt, viszik a nagyját, s hogy mi marad tavaszra? (...)p1160490.JPGMa mindösszesen két csalit használtam, elég jól sikerült eltalálnom a fránya ízlésüket. A sós, uv sárga kora reggeltől hozta a kapásokat, ahogyan néztem más gumisok fogásait, nagyjából 1:5-10-hez. Ehhez nyilván kellett az immár szabadalmi védettségre érett P. Péter-féle zsinórtolós jig-vezetés is. Sajnos azt nem láttam, hogy profik dropshottal mit aprítottak, a K. Ferenc, a rezegtetés nagymestere ma nem jött velünk. Cseppet sem bántam, a múltkor jelentősen alázott a módszerével.p1160492.JPGA mai második mönő csali, ami a napsütés megerősödésétől működött, egy ezüst-szürke, duci twister volt. Gyakorlatilag minden nagyobb halamat ő adta. (Leszámítva a reggeli csukákat, de ugye azok csak véletlenül szoktak merítőbe kerülni, tekintettel a sügerezésre használt fluoro előkére.) 

p1160484.JPGA kikötőt végigjárva, minden hajó alját megkutatva mindig lehetett egy két horogra éhes jószággal találkozni, de az biztos, nagy nyomás alatt vannak, sokan horgásszák őket, igazi "buzerapecával" lehet megcsípni a finom kapásaikat.p1160485.JPG

p1160486.JPGA. István a válogatós. Ő is fogott, szépen. No, nem annyit, hogy többé ne akarnám invitálni : )
p1160487.JPG

p1160488.JPG

p1160489.JPGA nap elején nem jöttek nagyok, de azok számosan, nem is értem rá fényképeckedni. Nomeg, a hónapok óta lebegtetett Illex matracom sem érkezett még meg. Aztán megjött, de mégsem. Mostmeg még azt is eladták. Tisztára, mint egy brazil szappanopera.p1160478.JPG

p1160479.JPG

p1160480.JPG

p1160481.JPG

p1160482.JPGDélutára úgy megfájdult a hátam, hogy hanyatt fekve nappali csillagokat láttam. Mindenesetre nyugtató látvány volt a billegő árbocokat, gomolygó felhőket, és a felettünk repkedő sirályokat figyelni. Azért a számat inkább becsuktam...
p1160483.JPG

img_2322.JPG

img_2323.JPG

img_2324.JPG

img_2325.JPG

p1160476.JPG

p1160477.JPGBitang csapatás volt, megyünk még! Ha hagytok halat addig...

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totum.blog.hu/api/trackback/id/tr327989029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása